Friday, August 2, 2013

Kita

Jangan tanya kenapa aku kejam terhadap kau,
dan jangan tanya kenapa semuanya berakhir sebegini rupa.

Kau yang meminta dan aku memberi apa yang kau rasa.

Biarlah kau membenci seumur hidupmu,
tapi aku tak mahu hatinya tersakiti
kerna aku tahu bagaimana sakitnya terluka.

Bukan aku tak sayang
bukan aku tak kasih
tapi kerana terlampau kasihlah aku sering kecewa.

Selepas ini status dah berbeza,
dan aku tak mungkin punya rasa yang sama,
rasa masa kita bercinta dulu kala
kerana kini aku bakal punyai sidia
yang bakal menjadi iman buat diriku selamanya

Memang dia berbeza,
walau dia tak romantik saat kami jumpa,
tapi dia seorang yang setia,
walau dia kekok bila berbicara,
tapi dia berpegang pada agama.

Aku tahu dialah orangnya,
orang yang selama ini aku damba,
semoga kasih kami kekal selamanya.
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Sila beri pandangan anda.
Bahasa jiwa bangsa.